Prijavi se na e-novice in
prejmi 5% POPUST

Vpiši svoj elektronski naslov in prejmi kuponček za 5% popust ob prvem nakupu.

Izdelki

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA V SPLETNI TRGOVINI WWW.POPIKOKI.SI


Splošni pogoji spletne trgovine www.popikoki.si v lasti podjetja DOSA d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

Ti splošni pogoji veljajo za vsakega uporabnika (v nadaljevanju: uporabnik), ki obišče oziroma uporablja spletno mesto www.popikoki.si , ki je v času sprejetja teh splošnih pogojev dostopno na spletnem naslovu http://www.popikoki.si (v nadaljevanju: spletno mesto) in s katerim upravlja družba DOSA d.o.o., Savlje 29, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ponudnik).

Ti splošni pogoji veljajo za celotno spletno mesto. Poleg teh splošnih pogojev lahko za določene dele spletnega mesta, podstrani ali za določene uporabnike veljajo še posebni pogoji ali pravna obvestila.

Z uporabo spletnega mesta uporabnik potrjuje, da sprejema te splošne pogoje in se strinja z vsemi njihovimi določbami ter da je seznanjen s Politiko varovanja osebnih podatkov in zasebnosti .

Ti splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo ali dopolnijo brez vnaprejšnjega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnega mesta pod spremenjenimi pogoji uporabnik potrjuje, da soglaša s spremembami.
 

Informacije o ponudniku in kontakt
Ponudnik in sedež: DOSA d.o.o., Savlje 29, 1000 Ljubljana

E-naslov (naslov, kamor lahko uporabnik pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave): info@popikoki.si

Matična številka: 5687110
ID za DDV: SI95317627. Ponudnik je zavezanec za davek na dodano vrednost (DDV).
 

Uporaba spletnega mesta
Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal zakonito in na običajen način, v skz namenom spletnega mesta.

Če uporabnik spletno mesto uporablja v nasprotju s prejšnjim odstavkom, mu lahko ponudnik začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop do portala.

Z uporabo spletnega mesta med uporabnikom in ponudnikom ne nastane nobena pogodba in noben pogodben odnos. Uporabnik zaradi uporabe spletnega mesta razen obveznosti, ki so navedene v teh pogojih, nima nobenih drugih obveznosti.

Ponudnik si pridržuje pravico, da dostop do portala, določenih delov portala ali posameznih funkcionalnosti na portalu kadarkoli omeji (npr. samo za registrirane uporabnike ali naročnike) ali veže na izpolnitev določenih pogojev.
 

Predstavitev izdelkov in ažurnost podatkov
Slike izdelkov v spletni trgovini ali kjerkoli na spletnem mestu so simbolične in ne zagotavljajo njihovih lastnosti. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov. Ponudnik ni vezan na opis proizvoda ali objavljeno ceno izdelka, če je opis ali cena posledica napake pri vnosu ali če je do napačnega opisa ali cene prišlo brez volje ponudnika.

Ponudnik bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok ter cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo naročenega izdelka.
 

Cene izdelkov in stroški dostave
Vse objavljene cene izdelkov v spletni trgovini so z davkom na dodano vrednost (DDV), in sicer po vsakokrat veljavni davčni stopnji, razen kjer je izrecno navedeno, da cena ne vsebuje DDV. V fazi nakupa je uporabnik obveščen tudi o neto ceni izdelka brez DDV in pripadajočem DDV-ju.

Cene izdelkov na spletnih straneh www.popikoki.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine www.popikoki.si.

Cene izdelkov, objavljene v spletni trgovini ne vsebujejo stroškov dostave. Ponudnik jih obračuna posebej in za posamezno naročilo v RS znašajo 3,00€ ter se zaračunajo naročniku (DDV je vključen). Če vrednost posameznega naročila presega 70,00 € (z DDV), je dostava brezplačna.
Dostavo za nas opravlja pogodbena dostavna služba City Express d.o.o. 

Stroški dostave za naročila iz tujine se obračunajo po veljavnem ceniku za tujino Pošte Slovenije d.d.
 

Način plačila
Uporabnik lahko kupljene izdelke plača na naslednje načine:

- Z osebnim prevzemom naročenih izdelkov v našem razstavnem prostoru v Savljah 29 (Ljubljana - Bežigrad) z gotovino ali predhodnim plačilom po predračunu najkasneje v roku treh (3) delovnih dni.

- S plačilom po predračunu, kjer uporabnik poravna kupnino v roku treh (3) delovnih dni na transakcijski račun ponudnika. Kupec prejme predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo na svoj elektronski naslov, ki ga navede v spletni trgovini www.popikoki.si ob naročilu. Ponudnik naročene izdelke pošlje takoj po prejemu plačila.

- S plačilom po povzetju znesek poštnine in vrednost izdelka kupec poravna uslužbencu pogodbene dostavne službe City Express d.o.o.. Ob dostavi oziroma ob prevzemu izdelkov.

V primeru, da stranka izrecno želi, da se naročeno dostavi preko Pošte Slovenije, veljajo cene po objavljenem ceniku Pošte Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna še svojo poštno provizijo za prenos kupnine v znesku 1,22€.

Stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.

Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 70 EUR in je poštnina brezplačna.
V primeru, da se na željo stranke naročeno dostavi s Pošto Slovenije d.o.o., v tem primeru plačate še provizijo na odkupnino. Temu se lahko izognete le s plačilom po predračunom. 
 

Potrditev naročila
Po oddaji naročila w spletni trgovini www.popikoki.si uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je uporabnik izbral in če je, še znesek dostave. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

V primeru, da želi uporabnik odstopiti od naročila, nas lahko obvesti najkasneje v 6 urah na elektronski naslov info@popikoki.si.

Spletna trgovina www.popikoki.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi uporabnik že plačal po predračunu, mu v tem primeru ponudnik nakaže vso kupnino vključno s stroški dostave v roku 8 dni.
 

Dostava naročenih proizvodov
Ponudnik naročene pošiljke oddaja vsak dan, razen ob sobotah, nedeljah in praznikih. Običajno so tako izdelki, naročeni v spletni trgovini www.popikoki.si na naslovu uporabnika v roku 1-3 dni. Navedena dostava velja za izdelke na zalogi. Za izdelke, ki niso na zalogi velja dobavni rok, zapisan ob izdelku oz. v opisu izdelka.

Ponudnik izdelke dostavlja s pogodbenim podjetjem City Express. Na izrecno željo stranke lahko naročeno dostavi Pošta Slovenije d.d.. V tem primeru velja cenik Pošte Slovenije d.o.o., ki je veljaven na dan naročila, opravljenega v spletni trgovini www.popikoki.si

V primeru odsotnosti ponudnika, se le ta zavezuje, da bo naročene proizvode uporabniku dostavil najkasneje v 45 dneh od potrditve naročila po e-pošti. Ponudnik ne odgovarja za prekoračitev roka dostave, če je zamuda posledica drugih nepredvidenih dogodkov, ne glede na to, ali gre za zunanje dogodke ali za dogodke iz sfere ponudnika.
 

Darilni boni Popikoki 
Darilni bon se lahko vnovči ob nakupu v spletni trgovinici www.popikoki.si tako, da se v komentar vpiše kodo, ki je zapisana na hrbtni strani darilnega bona. Znesek darilnega bona bomo naknadno odšteli od zneska celotnega nakupa. V kolikor znesek na darilnem bonu presega znesek nakupa, bomo razliko upoštevali pri naslednjem nakupu uporabnika. 

Darilni bon je vnovčljiv tudi v razstavno-prodajnem prostoru v Ljubljani (v Savljah 29).
Darilni bon velja 1 leto in ga ni mogoče zamenjati z gotovino. V kolikor je znesek nakupa nižji od zneska na darilnem bonu razlike ne vračamo v gotovini.
 

Točke zvestobe Popikoki
Za vsakih 10,00 eur porabljenih v spletni trgovini kupec prejme 1 točko. 1 točka predstavlja 0,5 eur popusta pri naslednjem nakupu. Točke zvestobe se vnovčijo tako, da se na podstrani "Moje točke zvestobe" označi "Spremeni moje točke zvestobe v kupon", kupec prejme kodo kupona, ki jo pri naročilu napiše v polje "Koda kupona".

Vrednosti kupon lahko kupec koristi pri nakupu nad 15,00 eur v 1 letu od dneva nakupa. Kupon ni zamenljiv za gotovino.

100% varen nakup in pravice uporabnika do odstopa od pogodbe
V primeru kakršne koli pritožbe zaradi izdelka ali zaradi postopka nakupa, vas prosimo, da nam posredujete vašo pritožbo pisno na elektronski naslov info@popikoki.si. Vašo pritožbo bomo evidentirali in nanjo v najkrajšem možnem času odgovorili.

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:

Pravica do odstopa od pogodbe: Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje DOSA d.o.o., Savlje 29, 1000 Ljubljana, tel. 041/877-618 ali 041/975-911 ali info@popikoki.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe: Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči kurirski službi CITY EXPRESS d.o.o. (www.cityexpress.si) tako, da pokliče na 01 200 22 00 in naroči prevzem paketa brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Strošek vračila blaga predvidoma ne presega 5€.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo

Postopek zamenjave in vračila blaga:
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrne. Zadošča, da se nas najkasneje v 14 dneh obvesti (na e-mail naslov info@popikoki.si ali na DOSA d.o.o., SAVLJE 29, 1000 Ljubljana, Slovenija) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrneš še v nadaljnjih 14 dneh.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je DOSA d.o.o., SAVLJE 29, 1000 Ljubljana.

Blago je potrebno vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga. V DOSA d.o.o. omogočamo tudi zamenjavo artikla.


OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)

Naslovnik: DOSA d.o.o., SAVLJE 29, 1000 LJUBLJANA
Tel. : 041/877-618 in 041/975-911
E-pošta info@popikoki.si

Obveščam vas, da odstopamo od nakupa tega blaga (od pogodbe za prodajo):

Številka računa (če je)______________________________________________________

Naročeno dne _______________________ in prejeto dne _______________________

Ime potrošnika______________________________________________________________

Naslov potrošnika __________________________________________________________

 

Podpis potrošnika ___________________________________________________________
(samo če se obrazec pošlje v papirni obliki)
 
 

PRITOŽBENI POSTOPEK (Reklamacije)
Ob prejemu poškodovanega, izdelka z napako ali napačnega izdelka ga mora kupec takoj oz. v najkrajšem možnem času reklamirati tako, da pisno obvesti ponudnika izdelka na naslov podjetja DOSA d.o.o., Savlje 29, Ljubljana ali na elektronski naslov info@popikoki.si. Podjetje DOSA d.o.o. je dolžno spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec. 

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami na telefonski številki: +386 041/877-618 ali info@popikoki.si V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali pogodbeno dostavno službo, ki bo prevzela pošiljko.
Pozor: Drugačen način vračila na naše stroške ni možen, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Na izdelke, ki so prodani kot "izdelek z napako", ne sprejemamo reklamacij. Takšen izdelek mora biti na računu jasno označen, kupec pa obveščen, da gre za izdelek z napako. 

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
     

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.
     

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena z zakonom o varstvu potrošnika. Pogodbeno določilo, ki temu nasprotuje, je nično.

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

  • odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • ponovno opravi storitev ali
  • vrne plačani znesek.


Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bomo čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugodili vaši zahtevi. Prav tako bomo na vašo zahtevo pisno odgovorili najpozneje v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.
 

Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi DOSA d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Dosa d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Izključitev odgovornosti
Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva, da so vsebine, objavljene na spletnem mestu, točne, popolne in pravilne in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker se je zanesel na objavljene vsebine. V nobenem primeru vsebin, objavljenih na spletnem mestu, ni mogoče šteti za ponudbo v smislu Obligacijskega zakonika.

Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva glede delovanja ali dostopnosti spletnega mesta in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker spletno mesto ni bilo dostopno ali ni delovalo ali ni delovalo pravilno.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.

Slike izdelkov so simbolične in informativne ter so lahko drugačne od dejansko dobavljivega blaga.
 

Varstvo pravic intelektualne lastnine
Celotna vsebina spletnega mesta, ne glede na obliko, v kateri je izražena, je avtorsko pravno zaščitena. Nosilec avtorskih pravic na objavljenih vsebinah je ponudnik oziroma oseba, za katero je to pri posamezni vsebini to izrecno navedeno.

Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin na spletnem mestu v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerikoli avtorski pravici na vsebinah spletnega mesta.

Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja ponudnika oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene na spletnem mestu, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled uporabnika. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotno spletno mesto vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.
 

Končne določbe
Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "Splošnih pogojih poslovanja", razen če v "Pogodbi" ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

Vsak poslovni partner oz. kupec na zahtevo prejme kopijo "Splošnih pogojev poslovanja" v pisni obliki, sicer pa so pogoji objavljeni na spletni strani www.popikoki.si. Poslovni partner lahko vedno zahteva novo kopijo. Izgovora, da ne pozna "Splošnih pogojev poslovanja ", ne upoštevamo.Neveljavnost katerekoli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne pomeni neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, ti splošni pogoji pa veljajo naprej brez te določbe.

Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ti splošni pogoji veljajo od 1.12.2016. Ponudnik si pridržuje pravico spremeniti splošne pogoje.

 
Za informacije v zvezi z vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko pokličete tudi na telefonsko številko 041/877-618 ali na 041/975-911 od ponedeljka do petka od 9. do 17.00 ure, ali nam pošljete e-pošto na info@popikoki.si
Vaše komentarje z veseljem sprejemamo na info@popikoki.si