Kako vem, da je izdelek na zalogi?
Vsi izdelki v spletni trgovini, ki so na zalogi, so označeni z napisom "Na zalogi."
Kaj pomeni, da je izdelek "Na voljo po naročilu"?
Izdelki, ki niso na zalogi imajo poleg opisa zapisano "Na voljo po naročilu". Te izdelke izdelamo na podlagi tvojega naročila v najkrajšem možnem času - navadno v 1-7ih dneh. Če se zelo zelo mudi, nam v komentar ob naročilu zapiši datum, do kdaj izdelek potrebuješ in bo do takrat izdelan in odposlan :).
Za točno informacijo o razpoložljivosti oziroma dobavi pa lahko pišeš tudi na [email protected] ali pokličeš Kajo na 041 975 911.
Če danes naročim, kdaj prejmem paket?
To pomeni, da v kolikor oddaš naročilo do 12.00 ure, bomo izdelke, ki so na zalogi predali v dostavo še isti dan. Pri izbiri plačila s kartico (Visa ali Mastercard) ali po predračunu, bo tvoja pošiljka predana v dostavo takoj, ko prejmemo tvoje plačilo.
Na tvojo GSM številko, ki jo vpišeš ob naročilu ob predaji v dostavo prejmeš sledilno številko paketa, na podlagi katere na lahko pri kurirski službi Pošta Slovenije d.o.o. preverjaš status dostave oziroma se dogovoriš s kurirjem za željeni čas dostave.
Kakšne so cene poštnin?
Dostava za plačila na TRR (po predračunu) je 3,90€. Za plačila po povzetju kurirska služba še dodatno zaračuna doplačilo v višini 1,50€. Pri menjavah in vračilih ne kompliciramo - izdelek z računom pošljete nazaj na DOSA d.o.o., Savlje 29, LJUBLJANA in na račun napišete kaj želite. Ponovne dostave pri menjavah tudi ne računamo.
Cene izdelkov v spletni trgovini ne vključujejo stroška poštnine. V primeru naročila v višini nad 120,00€ je dostava za plačila po s kartico ali po predračunu brezplačna, za plačila po povzetju pa se (do)plača 1,50€.
Stroški pošiljanja izven RS se obračunajo po veljavnem ceniku za tujino Pošte Slovenije d.d.
Kako plačam in kako prevzamem?
- Ob OSEBNEM PREVZEMU. V našem razstavnem prostoru v Savljah 29 (Ljubljana - Bežigrad) se lahko oglasiš od ponedeljka do petka po predhodnem dogovoru. Pokliči nas na 041/877-618 (Petra) ali 041/975-911 (Kaja) ali piši na [email protected]. Plačaš lahko z gotovino ali kartico.
Dobra stran pri tem je, da si pred nakupom lahko izdelek v živo ogledaš!
Izdelke brez predplačila lahko prevzameš v roku 3dni, sicer jih vrnemo nazaj na poličko.
- PLAČILO PO PREDRAČUNU. Znesek kupnine poravnaš v roku treh (3) dni na naš transakcijski račun, ki ga prejmeš ob naročilu na svoj elektronski naslov. Naročene izdelke pošljemo takoj po prejemu plačila.
- PLAČILO S KARTICO. Znesek kupnine lahko poravnaš kar takoj z Mastercard ali VISA plačilno kartico . Plačila so zavarovana s sistemom Stripe, ki zagotavlja popolno varnost pri izvedbi plačevanja s karticami.
Naročene izdelke pošljemo takoj po prejemu plačila.
- PRI PLAČILU PO POVZETJU znesek dostave in vrednost izdelka poravnaš ob dostavi oziroma prevzemu izdelkov kurirju, ki pripelje naročeni paket (Pošta Slovenije)
!V primeru, da stranka naročenega paketa z opcijo "plačilo po povzetju" ne prevzame, se stanki obračunajo vsi nastali stroški neprevzetega paketa po zadnjem objavljenem ceniku pogodbene dostavne službe!
Dostavo za nas opravlja dostavna služba Pošta Slovenije d.o.o.
Stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.
Si lahko izdelke kje tudi v živo ogledam?
Seveda! Vse Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovinici www.popikoki.si, in so označeni "Na zalogi" si lahko OGLEDAŠ in KUPIŠ (tudi s plačilno kartico:) v našem Razstavnem prostoru v Savljah 29 (Bežigrad) v Ljubljani, in sicer po predhodnem dogovoru na [email protected] ali po telefonu 041/877-618 (Petra) in 041/975-911 (Kaja).
Lahko naročene izdelke vrnem, če mi ne ustrezajo?
Seveda, nakup pri nas je 100% varen nakup.
V primeru, da ti izdelek ne ustreza, nas o tem obvesti na elektronski naslov ([email protected]) v 14-ih dneh od prejema izdelka.
Nepoškodovan izdelek v originalni embalaži lahko vrneš v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe na naslov: Popikoki - Dosa d.o.o., Savlje 29, 1000 Ljubljana.
Ob vračilu prosim posreduj tudi račun za kupljen izdelek ter pripiši svoj naslov in TRR ali pa izdelek za katerega želiš zamenjati. V tem primeru je tvoj strošek le znesek vračila izdelka. Izdelek, ki ti ne ustreza, lahko vrneš ali zamenjaš tudi v našem razstavno-prodajnem prostoru v Savljah 29 v Ljubljani.
Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo!
Prejela sem napačen oziroma poškodovan izdelek. Kaj sedaj?
Ob prejemu napačnega ali poškodovanega izdelka čim prej pokliči Petro ali Kajo ali pa nam piši na [email protected]. Izdelek bomo v najkrajšem možnem času zamenjali ali pa ti vrnili denar skupaj s stroški reklamacije in dostave. Upam, da bo takšnih »neprijetnosti« čim manj – če pa se bo kakšna zgodila, se že vnaprej iskreno opravičujemo!
Lahko izdelke naročim le preko spletne trgovine?
Naročiš lahko tudi tako, da pošlješ sporočilo na [email protected] ali pa pokličeš na gsm Petro (041 877-618) ali Kajo (041 975-911).
Kako lahko vnovčim darilni bon?
Darilni bon lahko vnovčiš ob nakupu v spletni trgovinici www.popikoki.si tako, da v komentar vpišeš kodo, ki je zapisana na hrbtni strani darilnega bona. Znesek darilnega bona bomo naknadno odšteli od zneska celotnega nakupa. V kolikor znesek na darilnem bonu presega znesek nakupa, bomo razliko upoštevali pri tvojem naslednjem nakupu.
Darilni bon lahko vnovčiš tudi v našem razstavno-prodajnem prostoru v Ljubljani (v Savljah 29).
Darilni bon velja 1 leto od datuma nakupa.